4 grudnia 2012

Torres zapewnia, że zostaje w Chelsea



Fernando Torres podkreślił, że chce zostać w klubie do końca swojej umowy i chciałby nadal wygrywać trofea z Chelsea. 28-letni napastnik został sprowadzony w ostatnim dniu stycznia 2011 roku z Liverpoolu za rekordowe 50 milionów funtów.
Pojawiły się sugestie, że Hiszpan wraz z końcem sezonu jest zdecydowany opuścić zdobywców ubiegłorocznej edycji Ligi Mistrzów. Jednak Torres jest zdecydowany kontynuować swoją przygodę w The Blues. Fernando powiedział też dlaczego wybrał Chelsea.
„Wiedziałem, że moim głównym powodem, aby dołączyć do Chelsea było to, że oni zawsze dążą do trofeów.”
„Chciałem wygrywać trofea, ponieważ tylko to masz po zakończeniu kariery. W moim pierwszym sezonie wygraliśmy FA Cup i Ligę Mistrzów. O co więcej można prosić?”
„Mam jeszcze cztery lata mojej umowy i mam nadzieję, że przez cztery lata w klubie mogę wygrać jeszcze o wiele więcej rzeczy niż Liga Mistrzów i Puchar Anglii. Zaczynając o Klubowych Mistrzostw Świata.”
Chelsea w lecie podpisała kontrakty z wieloma ofensywnymi zawodnikami jak Oscar i Eden Hazard, lecz nie sprowadziła żadnego napastnika, dając do zrozumienia, że to Hiszpan będzie grał na szpicy. Torres dla fifa.com ocenił także m.in defensywę:
„Mamy bardzo dobrą defensywnie w tym sezonie”
„Atakujący zawodnicy muszą zrozumieć, co chcą zrobić, aby zdobywać więcej goli”
"To tylko kwestia czasu, szkolenia i upewnienia się, że się rozumiemy. Mata grał z mną przez wiele lat w reprezentacji i ostatni sezon w Chelsea, ale Oscar i Eden dołączyli do nas nie dawno i musimy trenować więcej aby to poprawić."