3 lipca 2013

Nicolas Anelka: "Torres nie będzie w stanie zastąpić Drogby"

Steaua Bucarest 1 - Chelsea F.C. 0 (07-03-13) Europa League

Wiązany z przenosinami do West Brom Albion Nicolas Anelka uważa, że Fernando Torres nigdy nie będzie w stanie zapełnić w Chelsea luki związanej z odejściem Didiera Drogby.
'Pamiętacie mój wywiad w którym powiedziałem, że Chelsea nie potrzebuje kolejnego środkowego napastnika? Wówczas już wiedziałem, że klub prowadzi negocjacje z Torresem. Później, kiedy odpowiadałem na pytania dziennikarzy stwierdziłem, że Fernando Torres nie będzie w stanie zastąpić Didiera Drogby. Okazało się, że miałem rację' - mówi Nicolas Anelka.
'W tym czasie włodarze Chelsea byli zaangażowani w poszukiwanie napastnika, tylko nikt nie wiedział po co. Przecież strzelaliśmy gole w każdym spotkaniu i wszyscy byli zadowoleni. Potem jednak coś zmieniło się między sztabem szkoleniowym a zarządem, w zespole również doszło do przełomowego momentu co wpłynęło na grę drużyny. '
'Szatnię zaczęli opuszczać liderzy, wykruszali się ludzie ze sztabu szkoleniowego - to wszystko doprowadziło do ruiny. Mam nadzieję, że wraz z pojawieniem się Jose Mourinho ten zespół odzyska status zwycięzcy ale właśnie teraz potrzebuje nowego snajpera' - kończy francuski napastnik.