10 sierpnia 2013

"Dementowanie plotek jest męczące"

Torres

Fernando Torres przyznał z jednym z wywiadów dla hiszpańskiej prasy, że meczą go już wszelkie plotki na temat jego odejścia ze Stamford Bridge. Napastnik Chelsea twierdzi, że chce pozostać w swoim obecnym klubie jeszcze przed długi czas. Kilka dni temu bardzo mocno spekulowano o tym, jakoby Torres miał przenieść się do Valencii. Ekipa 'Nietoperzy' poszukuje zawodnika który byłby w stanie zastąpić Roberto Soldado - piłkarz ten przeniósł się do Tottenhamu.
'Tak, słyszałem plotki o moim odejściu do Valencii. Te wszystkie informacje zostały wymyślone właśnie dla was, dla mediów. Ja osobiście widzę siebie jako gracza Chelsea, coraz bardziej męczące dla mnie staje się dementowanie plotek o moim odejściu.'
'Pytacie mnie o coś, co jest po prostu nieprawdziwe. Rozumiem że takie są prawa letniego okna transferowego, a ludzie bardzo mocno interesują się takimi informacjami. Według mnie jednak to bardzo głupie i nie zamierzam z tym żyć.'