20 grudnia 2013

"Jeśli nie będę strzelał goli ktoś zajmie moje miejsce"


Fernando przyznał, że nie spodziewa się stałego miejsca w pierwszej jedenastce Chelsea aż do czasu kiedy nie zacznie regularnie zdobywać bramek.
'Jeśli w czasie swojego każdego swojego występu zdobędziesz gola, będziesz grał regularnie. Spójrzcie na Ronaldo i Messiego - ich nigdy nie dotyczy rotacja, ponieważ zdobywają gole w każdym meczu.'
'Jestem realistą, wiem, że jeśli nie będę strzelał goli, ktoś zajmie w zespole moje miejsce. To dzieje się ze mną teraz i w Chelsea i w reprezentacji, choć wcześniej w Atletico i Liverpoolu te sprawy mnie nie dotyczyły. Cóż, w życiu nie zawsze jesteś doskonały, kiedy jednak masz trudny czas, musisz być silny - każdy piłkarz przechodzi przez podobne okresy, nie jestem wyjątkiem.'
'Nie sądzę, aby w jeden dzień ludzie mówili o tobie 'od zera do bohatera', musisz sobie na to zapracować. W karierze zawsze będziesz miał trudniejszy czas, a jeśli już kiedyś cię to spotkało, możesz być na to bardziej przygotowany. Ja sam staram się robić to co zawsze, praca to jedyna rzecz, jaką mogę pokazywać. Kiedy sprawy nie idą dobrze, to właśnie wytężona praca jest twoja jedyną drogą na odwrócenie sytuacji.'
'Jestem bardzo szczęśliwy ponieważ robię to co chciałem robić. Zawsze piszesz swoją historię, chcesz być najlepszym zawodnikiem i najlepszym strzelcem ale nie zawsze jest to możliwe.'
Już w poniedziałek Chelsea gra ważny mecz z Arsenalem. Co mówi o tym spotkaniu Fernando?
'Nasze zespoły są blisko siebie i każdy traci punkty. Mam nadzieję, że po świętach to my będziemy na fotelu lidera. To bardzo dynamiczny okres, ponieważ rozgrywamy bardzo dużo spotkań - Puchar Ligi, Premier League, Premier League..."