24 kwietnia 2013

Torres chce Falcao w Chelsea. "Nie byłoby zaskoczeniem, gdybyśmy go kupili"


Fernando Torres przyznaje, że chciałby, aby latem do klubu przyszedł zawodnik o medialnym nazwisku. Mowa tutaj dokładnie o Radamelu Falcao.

Hiszpan przyznał, że nie boi się konkurencji oraz że będzie zadowolony, gdy Kolumbijczyk dołączy do ekipy z Londynu.
"Od kiedy przyszedłem, podpisujemy umowy tylko i wyłącznie z najlepszymi zawodnikami, więc nie byłoby zaskoczeniem, gdybyśmy kupili Falcao. Kiedy grasz w takim klubie, zawsze przychodzą wielcy piłkarze ze znanymi nazwiskami. Każdy gracz jest mile widziany w Chelsea, każdy topowy gracz", mówi Torres.
Nasz napastnik powiedział również kilka słów o swojej formie.
"Wierzę, że fani Chelsea nie widzieli mnie jeszcze w najlepszej dyspozycji. Mam nadzieję, że mogę dać jeszcze więcej. Wydaje mi się, że kibice mogą mi zaufać. Jestem jeszcze młody, chcę zdobyć z tym klubem wiele trofeów. Kiedy widzicie jak piłkarze Manchesteru United cieszą się ze zdobycia tytułu, od razu możecie się domyślić, że Premier League jest bardzo ważna", dodał.